Rock this party

Imorse klev jag upp klockan 8 för att jag skulle cykla iväg till far rars jobb och redigera en bild på photoshop. Varför jag var tvungen att vara där? Jag äger inget photoshop. Så då fick jag fara dit. Det tog 1h och 30min att redigera 1 bild. Mina skills på photoshop är här med återställda. Det tog ett tag innan jag hittade igen allt och jag var smått förvirrad av att det var på svenska. Nu hoppas jag bara att jag får godkänt så jag får jobbet! Ja du läste rätt. Jag "söker" alltså ett jobb med den där bilden. Det räknas väl typ som mitt CV inom photoshop. Inte vet jag. Inget överseriöst jobb dock men jag ser det som galet bra erfarenhet om jag nu skulle bli "anställd".
-
(inte min bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0