Walking after you

Jaha så nu sitter jag här, hemma i vårt uterum tillsammans med datorn, fyra filtar, en bok och mobilen. Jag känner mig lite som om jag smugit iväg till en mysig stuga ute i skogen där det bara är jag, datorn och boken. Det som fattas är en rykande het kopp kaffe och ett samvete som tycker att det är okej att jag faktiskt bara sitter.
-
Far rar sitter på ett flyg någonstans ovanför Grönland och är på väg till de förenta staterna. Jag är förbannad över att han inte låter mig följa med. Visst, jag förstår varför jag inte får följa med. Men jag gör ju ett eget val att vara ensam. Sen vet jag inte om ensam i Los Angeles är så himla tråkigt. Jag skulle ha kunnat gå runt på 3rd street promenade eller legat på venice beach eller tagit surflektioner av någon het surfarkille. Det finns oändligt mycket mer saker att göra där när man är ensam än här när man är ensam. Det jag kunde komma på idag var att smyga ut till uterummet. Som tyvärr inte är längre bort från vårt hus än att det faktiskt är ihopbyggt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0