Chocolates & Cigarettes

Är det bara jag som vill börja lyssna på julmusik? Det börjar vara riktigt svårt att hålla sig nu. Helst när spotify har med julskivor på "whats new". Men, inte en enda jullåt förrän december och inte en enda klunk av julmust förrän december. Det är reglerna.
-
Igår skulle jag avsäga mig min tandläkarförsäkring. Jag tänkte ju som att jag inte behövde den. Senast jag hade något fel på tänderna var när jag var åtta. Då lagade jag en tand. Sen dess har det varit prima ballerina med min munhygien. Så har jag min underbara moster som är tandhygienist så min tanke var väl att hon skulle skrapa tandsten när det behövdes osv. När jag väl tagit mod till mig att ringa folktandvården så hamnade jag hos en stenhård tant som var helt inställd på att få mig att ändra mig. Dålig på argument som jag är vek jag ned mig ganska snabbt. Så nu har jag fortfarande en tandläkarförsäkring. Vem vet, det kanske kommer löna sig.
-
Nu var planen att gräva efter ny musik. Är verkligen inne i singersongwriter träsket. ENORMA träsket.
-
Kanske en av världens coolaste kvinnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0