Good Feeling

Sitter hos systeryster och Emelie och inväntar århundrades inflyttningsfest. Det är i och försäg några timmar kvar tills det börjar. Så jag väntar snarare på middag. Lyssnar igenom min playlist som ska få alla att tappa hakan och kalla mig för djGuden Fanny. Trots att det faktiskt ska komma en livs levande DJ hit. Han kommer att vilja värva mig till sin klubb och jag kommer göra succé. Det är ungefär i dom banorna mina tankar snurrar just nu. Fast allra mest snurrar de kring godispåsen som står till höger om mig och bara skriker att jag ska äta upp den. Men då skulle det inte finnas något godis till gästerna. Det hade varit pinsamt, om jag satt med choklad och lakrits mellan tänderna och systeryster och Emelie undrar vart godiset tagit vägen. "Ingen aning" svarar jag oskyldigt och ler mitt allra finaste leende, med beviset fastklistrat mellan tänderna.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0