Where does the good go?

Okej, förlåt för min frånvaro. Jag som hade kommit igång ordentligt med bloggandet. Äsch. Faktum är att jag inte har skrivit för jag har inte kunnat. Alla inlägg hade garanterat bara handlat om julen. Det är det enda jag tänker på. 24/7. Idag är jag fruktansvärt sugen på att baka. Gärna något juligt. Men det kan jag inte, för då fuskar jag. Istället har jag sysselsatt mig med att göra en fyra timmar lång playlist på spotify, med endast jullåtar. Hur normalt är det? Jag svär på min mammas liv att jag inte har lyssnat på en enda jullåt. Tycker jag är riktigt stark. Men nu börjar det va jobbigt på riktigt. Alla butiker har ju börjat juldekorera i skyltfönstrena!! PANIK.. Vart jag än tittar är det jul. Jag har i alla fall tillåtit mig att dricka chailatte eftersom det är en ganska julig dryck trots att den finns året om. Sen eventuellt för att lyckas stå ut ända tills december så kanske jag ska se semi-juliga filmer. Ni vet, typ, The holiday eller någon annan film som inte handlar om julen fullt ut. Jag har ju fått någon skada.
-

Kommentarer
Postat av: muminmamman

VÄLKOMMEN TILLBAKA saknar dina dagliga betraktelser. Men för din egen mentala hälsa kanske du bör rucka på ditt förbud. Annars kanske du till slut börjar uppvisa grinchentendenser, och blir världsfrånvänd. Så ta lite glögg och 1 pepparkaka.

2011-11-11 @ 07:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0