Dom sista drömmarna

Jag ser inte på Idol. Jag tål inte uttagningarna och jag klarar inte av att se original förstöras av idolprogrammet. Jag har sett vissa program. Råkat zappa förbi och fastnat ett tag. Så jag vet vilka som är med. Vad i h-vete gör Amanda Fondell där? Snälla söta rara UNDERBARA, vad tänker du med? Idol är absolut inget för dig. Du är så jävla mycket bättre än alla andra. Jag ber till gudarna att du får skivkontrakt hos något bra indiebolag istället för hos någon av de i idoljuryn. Sen till den andra Amanda, vad heter hon?..(googlar) Ah, Amanda Persson. Ursäkta? Vet inte ens vart jag ska börja. Hon kan sjunga, inget snack om saken. Men på något sätt verkar det som om hon vill det FÖR mycket. Tagga ner och landa. Jag totalt brann av ikväll när jag tvär såg återblickarna och märker att hon sjöng en David Guetta låt... Sen när väljer man en David Guetta låt? USCH. Jag kokade!! Hur gammal är ens människorna som är med? Dom har ju knappt fått sin riktiga röst. Småbarnen.. Borde vara 19 årsgräns på idol. Så åtminstone alla gått ut skolan och verkligen hunnit tänka klart att idol är något de helhjärtat vill satsa på. Är det så att man inte kan hålla sig och hoppar av skolan i alla fall så fine, det är ditt val. Men det ska fan i mig inte vara ett program som gör valet åt dig!! Grrrr...
-
Förlåt, jag är egentligen på grymt bra humör. Winnerbäck var störtskön ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0