Land of the bloody unknown

Jävla skitanimation. Blir så irriterad att jag hyperventilerar. Visade upp den icket klara versionen igår. Fick väldigt användbar kritik och försöker nu fixa skiten. Undermedvetet började det rulla texter från The Dark Knight i animationen. Blev mer och mer oseriöst och nu vet jag inte vad som är ut eller in längre. Skit. Försöker hitta ett bättre ord som kan rulla i början än mitt namn. Hur töntigt är inte det liksom? Mitt namn alltså! Men vet inte riktigt vad det skulle va om det inte va det. Typ Batman kanske? Så att alla kommer fatta sen att de andra orden kommer från filmen. Hmmm.. Hahaha nej. Inget batman. Kreativiteten ligger på noll just nu. Jag har kaffedarr av fjärde koppen och vill inget hellre än att lägga mig ner och se greys. Jag behöver bara ETT ord för att kunna va klar. En inledning av något slag. Kan va en mening, vad som helst. Gah, blir tokig.
-
Suddigt... men jag tar cred för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0