Mushaboom

Sitter och gnuggar ögonen i förtvivlan över tröttheten. Det brinner och det rinner tårar och jag vill bara lägga mig ner och sova förevigt. Har blivit så lat att jag hela tiden måste övertala mig själv att göra saker. Jag önskar alltid att det ska vara dåligt väder så jag kan åka buss till universitetet och jag har inte tränat regelbundet på över tre månader. Nu har det gått så långt att jag överväger att aldrig mer träna. Fast det kommer inte hålla i sig för jag kan inte, inte träna. Måste dessutom designa en "Välkommen till Saltoluokta" skylt, måla ett självporträtt i PS och göra en banner som ska gestalta en känsla. Älskar att vi får uppgifter i skolan men jag älskar det mindre att han inte har några genomgångar på hur man kan göra olika saker. Han förväntar sig alltså att man sitter på kunskaper om sådant eller att man ska googla sig fram till hur man gör. Smått irriterande men man kanske utvecklas iaf?!?!
-
Tror jag ska försöka mig på en sådan där.. NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0