The beast

Klev upp kvart i sju imorse för att fara på en kurs på jobbet. Jag är ledig idag. Klev alltså upp skittidigt imorse och for sedan hem tre timmar senare för att somna om. Jag tyckte det var väldigt värt. Kursen var ofantligt användbar med en Fredrik som inte kunde sluta säga ofantligt. Har absolut ingen aning om ifall jag var den enda som märkte men jag skojar inte när jag säger att han sa det minst i varannan mening. Visste inte att det gick att använda ofantligt så ofantligt mycket. Men tydligen.
-
Annars så känner jag mig extra lat och lite halvt sjuk idag. Det gjorde jag dessutom igår. Även fast universitetet igår var riktigt kul. Redovisning av alla logotyper vi gjort. Jag går med massor av talangfulla människor. Sen var det förbenat roligt när en kille skulle förklara sin bild och det var en naken tjej och istället för att säga underliv eller något annat mer normalt säger han sköte. Tyckte det var ganska fint. Sen gapskrattade jag i mitt huvud också. Hans logotyp var grym. Igår kväll jobbade jag på Winnerbäckkonserten tillsammans med systeryster. Det var mysigt. Ska göra samma sak ikväll och imorn. Och nej, jag är inte något Winnerbäck fan. Tycker bara det är mysigt att vara på livekonserter.
-
Läste en artikel på VF om Metallicas nya skiva. Dog lite... Jag vill också vara kritiker.
-
Bild från igår, inte tagen av mig dock, jag sitter ju mycket närmare scenen. Hallåå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0