Vagabond

Kan. Inte. Få. Nog. Av. Radical. Face.
-
Idag var universitetet helt underbart roligt. Som skrivet, vi har haft i uppgift att göra självporträtt. Idag var det "redovisning". Det var jättekul att se alla andra porträtt och alla olika tekniker. Vi hade halvklass så det var inte lika läskigt att visa upp och det blev mycket mer diskussioner. Underbart! Jag blev totalt kär i ett porträtt som en person gjort. Helt sjukt coolt. Den var nog den som stack ut mest. Vill också kunna göra så. Får träna helt enkelt. Jag blev glad i hjärtat när jag fick beröm för min. Nu känns allt mycket bättre.
-
Lyckliga dagar nu!
Var ute och fotade Umeå by Night igår.. Har dock inte bilderna här så kan inte ta åt mig någon cred för ovanstående bild.

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Glad för din skull. Blir nyfiken på resultatet. Törs du lägga ut? om inte annat lite foton?

2011-10-13 @ 08:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0