Innan jag kände dig

Igår vet jag att jag hade ett riktigt fett inlägg på gång, men det försvann.
I alla fall så kan jag ju meddela att det inte alls känns så fel att jag åker iväg på måndag nu när Umeå bestämt sig för att visa upp sig från sin bästa sida. Not. Får det möjligen vara lite gråare väder?
-
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag går mest bara runt och tänker på att jag ska flytta. Packar min väska och funderar över om jag ska ta med mig mina svarta eller gråa converse och om jag har med mig för mycket varma kläder eller för lite. Sånt kan vara svårare än man tror.
-
Jag har i alla fall bestämt mig för att jag tänker försöka uppdatera bloggen så ofta som möjligt när jag är där borta men jag får se hur mycket fritid jag kommer ha och om min fritid ens kommer spenderas inomhus, vilket är väldigt, väldigt tveksamt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0