Get your freak on

Okej så inatt så hade jag kanske en av mina hittills sjukaste drömmar. Eller, ja, jag har många sjuka drömmar. Men den här kan jag ju faktiskt skriva om eftersom den kanske inte är så himla skruvad. I alla fall så drömde jag att jag flög till Thailand, det här är en väldigt återkommande dröm nu för tiden, men den här gången när jag kom fram så tog jag jobb som en strippa!?!? Säkert hur enkelt som helst att få jobb som det på riktigt i Thailand, men i drömmen kan jag tillägga att det inte fanns en enda thailändsk människa. Alla pratade dessutom svenska och våra kläder såg mer ut som en retro pinuppa än en riktig strippa, alltså ganska påklätt. Tål att sägas att jag faktiskt aldrig sett en strippa, men nu tänker jag alltså på hur de ser ut på tv då! 
-
Så jag fick alltså jobbet utan audition och utan att ha träffat chefen! Ganska bra gjort! Sen så skulle jag jobba mitt första pass så jag skulle kolla innan hur mina kollegor gjorde, och så ser jag att min ena kollega är Taylor Swift!!! Bara helt normalt. De dansar väldigt barnvänligt och sen så är det min tur. Helt plötsligt så försvinner alla kollegor utom Swift och hon säger att jag ska ha på mig det rödsvarta settet, så jag sätter på mig det... Sen ringer min chef och säger att det är fel, hur hon vet det är väldigt oklart eftersom hon inte är där. Kanske fanns storebrorskameror... Ehm ja, i alla fall så hinner jag inte byta om så Swift måste köra mitt pass.. Hon blir svinsur och skäller ut mig efteråt och så spolas tiden fram till dag 2 och då är det på riktigt min tur och jag har på mig typ samma kläder som hon som har ett får i toystory! alltså inte alls "strippigt", verkar inte heller som att det ingår i mitt jobb att ta av sig kläder så jag ska liksom dansa sexigt i värsta amishklänningen. Men så får jag ett totalt psykbryt och vägrar gå ut på scenen. Då visar det sig att alla killar jag typ någonsin träffat eller sett sitter i publiken och jag typ gråter av skam... Sen vaknade jag. Helt normalt!
-
Så till allvaret. Nu hoppas jag verkligen att alla mina vänner har skänkt pengar till Musikhjälpen, har ni inte gjort det, gör det NU! 
 

Kommentarer
Postat av: T

Hahahahahahahaha. Amishklänning!

Ja, jag har skänkt :)

2012-12-18 @ 15:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0