I leave you 'cause i don't care

Ibland kan det vara så otroligt rogivande och underhållande att rensa en extern hårddisk. Det låter kanske inte så där överdrivet roligt, men jag tycker att det är det. Ungefär som att städa men tusen gånger roligare och lättare. Ordna till mapparna och rensa bort gammalt skräp. Åh, helt underbart. Lika roligt som att göra låtlistor på spotify. Det var dock längesedan jag la ner någon avsevärd tid på det.
-
På tal om inget så har vi här hemma ett musiksystem som heter sonos. Helt perfekt och enkelt och nästintill sladdlöst. Med sonos så använder du datorn eller ipaden eller iphonen för att starta och lyssna på musik. Det innebär alltså att man måste ladda hem en app till telefonen. Jag har, i snart ett års tid letat ihjäl mig efter shuffle knappen på den här appen. Jag har varit alldeles för självgod för att kunna googla skiten så jag har tryckt och dragit och hållit inne knappar extra länge men inget har fungerat. Ni kan förstå min frustration när en av de mest irriterande sakerna jag vet är att lyssna på skivor rakt upp och ner. Ologiskt men så är det. Så jag vill alltid shuffla. Jävla shuffelknapp. Den finns på datorn väl synlig så jag har aldrig förståt meningen med att den typ inte existerar på telefonen. Igår upptäckte jag den av en slump. Den fanns på det ungefär mest ologiska stället. Nämligen EJ SYNLIG. Man var tvungen att trycka på skärmen, precis under "spelar nu" och skivbilden. Det finns alltså inget runt omkring som indikerar att den skulle kunna befinna sig där. Den bara är där! Jag brann av. Fast sen blev jag ju såklart överlycklig för att jag hittat den. Så här ska shufflas!!
-

Kommentarer
Postat av: T

Jag är ledig alla helger så det går bra för mig :)

2012-02-29 @ 14:31:47
Postat av: T

Låter kanon! :D

2012-03-03 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0