King of the world

Som vanligt öppnar jag blogg.se bara för att försöka tvinga fram ett inlägg. Det här är ganska konstigt. Att jag faktiskt måste tvinga fram ett inlägg när jag egentligen har ett mycket händelserikt liv just nu. Men det kanske beror på att jag sällan skriver om det som verkligen händer. Oftast är det bara en massa skitsnack om allt och inget.
-
Universitetet rullar på i alla fall. Har gått i snart två veckor och båda kurserna är uppe i full fart. Projektledningen känns roligare än engelska men det får gå det med. Fick betyg på grafisk form kursen igår så nu slipper jag oroa mig över det. Phew. Det dryga är att båda kurserna endast har eftermiddagsföreläsningar. Så jag är alltid ledig på förmiddagen men typ aldrig på eftermiddagen. Väldigt irriterande. Hade ju mycket hellre klivit upp tidigt för att sedan vara ledig resten av dagen. Nu blir jag lite handlingsförlamad och går bara runt och väntar på att klockan ska slå universitetstid.
-
Önskar att det inte va så förbannat kallt idag. Då hade jag kunnat ta mig en promenad i solskenet. I stället sitter jag inne och funderar på vad för vettiga saker jag ska hitta på innan jag ska dra mig mot uni. Kanske är en idé att läsa kurslitteraturen!
-
- Bra skit

Kommentarer
Postat av: T

Går du ett program eller läser du kurser? :)

2012-02-10 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0