I´m not an antidote

Jag har varit väldigt, väldigt effektiv nu i en timme. Jag vaknade för exakt en timme sedan. Fick ett helt underbart lyckligt samtal från en kollega. Klev upp med ett leende på läpparna och gjorde frukost. Skrev tre mail under loppet av 5 minuter. Skrev ihop ett dokument på fyra sidor på 20min, skickade iväg dokumentet för utskrift eftersom vår skrivare inte fungerar. Så kollade jag upp vart det är jag ska till universitetet idag så jag inte går vilse. Sen planerade jag ut hur jag ska lägga upp resten av dagen för att hinna med allt. Det känns bra nu. Hur det än blir. Måste bara ta några till jobbiga beslut och sen kanske jag kan få andas igen.
-
Lyssnar på debutband för tillfället. Sådana där band som någon knappt hört talas om. Känns så nytt och fräscht och naivt på något sätt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0