Ikväll skiter jag i allt

Okej, så nu har jag nästan 100% bestämt mig för vart jag ska söka till hösten. Meeeen, jag kommer inte skriva något här förrän jag vet vart jag ska. Kommer mest troligt veta redan 9 aug. Spännande så man blir alldeles nervig. Vi hade destination unknown igår då alla som varit på en destination tidigare fick berätta om dem. Hela 17 olika destinationer fick vi höra om. Det är ganska mycket ändå. Kan ju säga att jag slog dövörat till när de snackade om Egypten. Är det någonstans jag inte ska så är det dit. Men sen lät nästan alla andra destination intressanta. Jag taggar typ. Vilket jag inte gjort alls de senaste veckorna när alla andra varit helt hypade. Känns skönt att jag åtminstone vet att jag vill fortsätta nu.
-
Annars så har jag städat en massa idag. Dödat två stora spindlar. Varit helt skakig i typ en timme efter morden. Hatar verkligen spindlar. Helt sjukt äckliga. Dödar hellre kackerlackor då. Dom är större och lättare att hitta av med sopen.
-
Har jag sagt att vi har wifi i vår lägenhet just nu? Det är naaajs för då får jag äntligen använda min mobil som dator ist.. Kan till och med ringa gratis och skicka sms gratis nu. Awesome! Tackar Idas far för det. Mycket snällt av honom. Ska inte gå in på hastighet osv för det hade gärna fått vara något snabbare....
-
Borde verkligen städa uteplatsen nu men orkar inte. Har verkligen storstädat inomhus så känns drygt att springa runt och jaga löv och skit i den här vinden som råder för tillfället.. Får bli att tvätta några maskiner och se lite modern family. Ikväll har jag förberett kyckling och potatis i ugn. MUMS

Kommentarer
Postat av: Antonia

Kom hem nu istället!! :D saknar dig ju!

2012-07-26 @ 23:03:52
Postat av: Stig

Åh vad skönt det måste kännas att äntligen ha fattat beslutet. Vart du än hamnar blir det nog awesome :)

2012-07-27 @ 11:25:53
URL: http://myjernkrok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0