In kommer ting

GLAD MIDSOMMAR!!
Fuck vad jag saknar Sverige idag, har redan hunnit gråta två gånger över det. Hoppas bara att det är för att det är midsommar.. Vi har iaf cpvarmt idag med ca 35 grader i skuggan! Fettnajs. Jag är ledig, nu ska vi käka det mest "svenska" vi kunde komma på, tacos! Hahahaha. Vi håller också på att leta jordgubbar förgäves, vad sker det? Liksom jordgubbar utomlands kan ju ej vara svårt att få tag på, men jo. Sket.
-
Iaf, hoppas alla får en awesome midsommar där hemma i vackra Sverige. Ni kan inte förstå hur helt sjukt patriotisk jag har blivit, HEJA SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: T

Det gör ingenting alls =) jag brukar ju också vara seg! Jag håller utkik efter dig på torsdag :*

2012-06-27 @ 15:58:06
Postat av: muminmamman

Söta lilla vän. Vad jag saknar dina inlägg om världen som du ser den :) Men ibland skiner solen igenom molnet och vi bloggtörstiga får dricka av dina små rader.Här i sweden är det ganska kallt och grått, men som den evige optimist jag envist är så tror jag på en skithärlig juli. Stig är vackrare än vanligt med en stor praktfull bula.Själv väntar jag att få veta vad bulan är???? Jag är till skillnad från Stig väldigt förtjust i glitter och volanger och hoppas att jag får gå löst på det åtminstone här i våran "leklåda" just nu är den fasligt fylld med spiderman och bilar.

2012-06-28 @ 08:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0