FMLYHM

Jag blir chockad om jag fortfarande har läsare kvar, men jag uppdaterar iaf.
-
Nu har jag börjat känna av resfebern ordentligt. Min otroligt nojiga sida har dessutom vaknat till liv och jag känner mig mer och mer stressad över att jag eventuellt har glömt en viktig detalj. Vet inte vad det skulle kunna vara men något säger mig att det är något superviktigt. Ska lusläsa alla mail och papper jag fått från Fritidsresor så jag hinner fixa vad det nu är jag har glömt. Det kommer säkert inte vara något. Men man vet aldrig om man inte kollar.
-
Sen har jag precis läst klart min andra universitetskurs så nu väntar jag bara på betyget. Tentan var askonstig så jag är tveksam på om jag verkligen klarade det. Kommer dessutom inte kunna skriva om tentan om det nu skulle visa sig att jag blivit underkänd. Fuck that. Jag hoppas på lite tur!
-
Nu är det ju som alla i Umeå vet Umeå Open-veckan. YEAY! Idag har jag och Linda handlat mat till artisterna och packat fint i påsar så vi vet vilken som ska till vilken loge. Väldigt trevligt måste jag säga. Sen på onsdag blir det pyntning av folkets hus. Jag känner taggen!
-

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Jag är kvar...hihihi forever

2012-03-29 @ 07:51:07
Postat av: fia

Oooh, en blogg :D haha varför har jag inte sett den förr?

2012-04-01 @ 00:18:59
URL: http://cellofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0