Me+

Herrejesus vad jag fryser. Ända in i benmärgen. Nu längtar jag mer än någonsin till April.
Idag blev jag inringd till jobbet. Så har stått i butiken och snackat skor och fått köpsug på typ allt nytt. Sen har jag såklart utnyttjat den lite dödare tiden med att hitta ny musik. Fast, det blev inte så mycket nytt. Mer bara remixer på gamla favoriter. Underbart. Min planerade dag bestod egentligen av träning och plugg. Ska ju skriva min första salstenta om enbart två veckor. Har lite smått panik över det där för jag vet inte hur man pluggar längre. Har läst igenom boken, svarat på 240 instuderingsfrågor och ändå tror jag att jag inte kan något. Jag är faktiskt ganska övertygad om att jag inte kan något. Läste en gammal tenta bara för att se hur frågorna kommer att se ut och fick panik. Jag kunde inte någon av frågorna. De var så invecklade och stora och jag skulle säkert kunna skriva tio A4 på varenda fråga bara för att jag inte kan det direkta svaret. HJÄLP. Måste lugna ner mig! Så farligt kan det inte vara, och två veckor är ju för fan aslänge.
-
Jag vill också spela boul i Barcelona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0