City boy

Okej, ÄNTLIGEN, jag har internet i lägenheten! Har ni hört nått så underbart? Överlyckligtjej just nu!
-
Kom hem från Palma för 2h sedan, har varit hos Julia och haft det trevligt. Åkte dit igår och idag gick vi på stan hela dagen, så himla trevligt. Kan meddela att jag saknar shopping och storstan jättemkt. Bor ju mitt i ett "charter-paradis".
-
Det här med att blogga går inge vidare, kan ingen bara ställa frågor så jag vet vad jag ska skriva om? Annars kommer det nog inte bli något av det...
-
Ska försöka lägga upp bilder snart, tror jag, lovar dock inget.
-
Nu ska jag sova, har airport imorn. Yeay!

Kommentarer
Postat av: Tova

Du kan skriva om vilka arbetsuppgifter du har! Vad är airport? :D



2012-05-31 @ 16:14:55
Postat av: Sanna

Vad är det för väder? :) Är det riktig sommar eller måste man ha långärmat och långa byxor på kvällarna? :)



Hur mycket jobbar du? Får du tid till att ta det lugnt också?



Är dom andra snälla med dig? :) Trivs du?



:D

2012-05-31 @ 18:13:30
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0