It takes strength to be gentle and kind

Jaha, så jag är alltså hemma, i Umeå, i kylan. Crazy kallt är det ju! Snö och sånt också. Känns otroligt märkligt att jag faktiskt ska stanna här nu. Någonstans i bakhuvudet så känns det som om jag ska packa ihop väskan igen snart och dra. Tillbaka till Cypern. Meeeen, det ska jag ju inte. 
-
Så nu gör jag mitt allra bästa för att inte bli uttråkad, vilket jag så lätt blir. Det går bra nu i alla fall. Har ju precis kommit hem. Men om jag inte hittar på något inom de närmaste 2 veckorna så kommer jag nog börja längta tillbaka. Så det blir jobbhunting snart. 
-
Ville bara skriva att jag var hemma. Kanske kommer mer skit sen när jag har saker att säga. 

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Välkommen hem. Du är efterlängtad här på bloggen <3

2012-11-08 @ 17:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0