Madness

Det bästa med att va hemma är att jag kan koka mitt egna kaffe och sitta och dricka kopp efter kopp och bara mysa. Men jag måste ju nån gång också ta tag i mitt liv. Så jag ska faktiskt börja jobba på onsdag. Sen på fredag drar jag till Paris. Kände att om jag befinner mig för länge på ett och samma ställe så blir jag uttråkad. Så jag köpte mig en resa till Paris. NOT. Jag är ju som alla vet stenrik och har bara rika vänner så jag och min familj har faktiskt fått den här resan. Mycket vanligt i vårt umgängeskrets att man ger varandra resor i present. 
-
Jag har också börjat leta en utbildning som kan passa mig. Nu måste jag bara klara av matte c. Herregud, är redan nervös. Varför läste jag inte bara den förbannade kursen på gymnasiet????? WHY OH WHYYY. Blir så arg när jag tänker tillbaka på mitt lata jag och hur jag inte alls trodde att jag någonsin skulle behöva matematik c för att komma in på universitetsutbildningar. Blinda obildade jag. Herregud, matematik c behövs ju för fan till 90 procent av alla utbildningar. Bajskrov typ.
-
Men det ska nog lösa sig, först måste jag bara dricka vatten för nu börjar jag få kaffedarr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0