En del av mitt hjärta

Så har jag fått vara hemma i Sverige i några dagar. Fått känna hur underbart det är att andas svensk luft. Det är enorm skillnad. Jag har också fått träffa mamma åh pappa igen, trots att de kommer hit till Mallorca på fredag. Men det var så himla bra överraskning. Började gråta så mycket att jag knappt kunde andas på tunnelbanan. VI myste i alla fall på stan tillsammans på fredagen och sen tidigt på lördag åkte de hem så fortsatte jag och älskade systeryster ha det bra under lördagen. Så på söndag alldeles för tidigt för att ens tänka på det åkta jag tillbaka till la isla bonita. 
-
Nu har jag feber och orkar inte vara sjuk. Har jobbat två dagar i rad nu med feber och mina kollegor är jättearg på mig men jag vet inte hur man är sjuk. När det ändå är så lite kan jag väl lika gärna vara på jobbet? eller? Nu har i alla fall Gitte typ "tvingat" mig att stanna hem imorgon. Så, får se hur det går. 
-
Det jag skulle skriva i det här inlägget var trots allt att jag nu kommer åka iväg till Cypern. Min destinationsmanager sa till mig att jag kunde tänka till i söndags om jag ville säga upp mig eller om jag ville åka åh prova. Så jag tänkte åh tänkte, sen i torsdags när jag var hemma och försökte bestämma mig så ringde min manager och sa att han hade min biljett till Cypern. Tror ni jag blev lite chockad och arg då eller? Ja, så sa han att jag skulle åka den 13e, alltså nu på torsdag. Men, då brann jag av totalt. För mina föräldrar kommer nämligen på fredag, alltså 14e. Så han fick fan i mig boka om den där jävla biljetten. Ungefär så sa jag. Så, det gjorde han. Nu åker jag ist 20e. Fuck. Jag har alltså blivit tvingad till att åka. Men så här i efterhand känns det ändå rätt ok. Får ju jobba sommarsäsong där och det kan ju bli riktigt kul. 
-
Nej, nu ska jag fortsätta se GOT och så ska jag försöka sova bort den här förbannade febern. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0