By tomorrow

Sitter med solen RAKT i ögonen. Och njuter av det. Jag kan låtsas att jag befinner mig någon annanstans. Att jag inte i precis detta nu har ont av allt mitt analyserande och att jag i precis detta nu egentligen borde plugga lite engelska. Kanske skriva en till sida om the Great British Empire. Fuck the British Empire. Ungefär så känner jag.
Solen hjälper lite mot mitt humör. Jag är på rätt okej humör. Men jag önskar att jag vore någon annanstans just nu.
-
Lagade en paj igår. En matpaj, inte en dessertpaj. För första gången. Den blev god. Smakar i och försig relativt mycket vitlök. Så gillar man inte det är den nog inte så god. Men jag gillar vitlök, så he é luuuugnt.
-
Nu känner jag mig fruktansvärt ambivalent. Att plugga eller att inte plugga, det är frågan? Jag har tenta på fredag. Plugga it is, typ.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0