Come back to bed

Jag är så galet hungrig just nu. Alltså, JÄTTEHUNGRIG. Tror helt ärligt jag ska göra pannkakor, så jävla gott. Mmmmmmmm... Nu började snålvattnet rinna! (Bondskt uttryck, ni borde alla ha hört det)
-
Tycker inte alls om att vintern bestämde sig för att komma tillbaka. Hörde varningarna igår, tänkte att ja men så mycket kommer det nog inte. Men tji fick jag, för mycket kom det. Massor.. Verkligen superduper tråkigt. 
-
Jag borde städa. Som alltid. Men det är megastökigt och grusigt och dammigt hos mig. Äckligt. Sen har jag hårnålar fulla golvet. Vet inte om jag orkar leta dem speciellt mycket, kanske bara drar dammsugaren över allt. 
-
Borde försöka hitta en ny utmaningsgrejs. Har för lite att skriva om annars. Jag ska ge mig ut på en nätsökning! 

Kommentarer
Postat av: My - 21 år och mamma till Milou ♥

Jag vill höra om Open!!!!!

2013-04-07 @ 15:26:04
URL: http://myjernkrok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0