Just let them go

Fredag gott folk! Underbara dag. 
-
Igår gjorde jag tenta, igårkväll och typ halva natten har spenderats i tvivlarnas land. Men går ju inte att ändra något så jag får bara vänta och se. Vill att det ska rättas fort så att jag kan slappna av. 
-
Planerna med dagen är att strosa runt på stan, har lust att köpa en ny garderob så man vet aldrig, kanske lyckas. Sen tvätt-tid + städa lägenhet och vid 16 träning med systeryster. Första gången på snart 3veckor. Herregud, måste ut och röra på fläsket. Sen ikv så är det klassfest. Får se vilka som dyker upp men hoppas vi blir iaf en del. Vore tråkigt ifall folk inte kom ju. 
-
Har hört ryktesvägen att det efterfrågas mer om grannar och dylikt. Har en massa guldkorn om min förra granne men vet inte, det kanske är för privat, ifall han skulle hitta bloggen liksom. Meen min nya granne är en äldre dam som jag misstänker bor ensam för hon är extremt pratglad varje gång jag träffar henne. Sen utgår hon liksom från att man redan känner henne och om man delar hiss med henne så brukar hon alltid hitta något spännande ämne att prata om. Senast pratade vi om svensk vinter och att hon alltid brukar spendera flera månader i Thailand och hon nu tycker att jag borde prova på samma sak. Jag misstänker också att hon aldrig riktigt lyssnar på mina svar utan mer bara pratar för sig själv åh så råkar jag bara vara där... Hon har hittills iaf aldrig lyckats svara så att jag iaf trott att hon lyssnat... 
-
 

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Du behöver nog inte oroa dig. Ju mer nojig du beskrivit dig vara desto bättre resultat har det blivit. Du är duktig och bra tänk bara att just du fick resejobbet bland så många sökanden. Tror för övrigt att du har rätt om tanten. Hon ville nog bara få prata "till" någon annan än sig själv.

2013-02-24 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0