Bättre sent än aldrig!

1. Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
- Jag skrev min allra första universitetstenta, flyttade utomlands, flög minst 20ggr helt själv, åkte på semester till mitt eget hemland, festade utomlands, lärde mig danska, bodde med danskar, snackade en hel massa spanglish osv osv osv ... Vet inte hur den här listan skulle kunna sluta, har hänt alldeles för mycket i år. 
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Som skrivet nu på var enda nyårslista jag gör så nej eftersom jag inte avger nyårslöften!
 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2012?
Ja, finaste My fick en liten flicka i november och sen har andra bekanta också kläckt ur sig några bebisar.
 
4. Dog någon som stod dig nära?
 - Nej, och tacka gud för det..
 
5. Vilka länder besökte du?
Cypern, Mallorca, Grekland, Tyskland och Danmark.
 
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
- Hmmm.. Nej det är det väl inte. Eller jo, mer pengar kanske?!
 
7. Vilken månad från år 2012 kommer du alltid att minnas?
 - Skulle kanske säga April bara för att det var då allt började... Men sen har många månader varit fantastiska! 
 
8. Vad var din största framgång 2012?
 - Jag blev en av 45st svenskar som fick jobb som reseledare efter att 1711 hade sökt. 
 
9. Största misstaget?
 - Jag har inte gjort några misstag i år. Inte så stora att jag grubblar över dem ännu!
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
 - Ja, jag har varit lite förkyld, haft lite feber och haft magvirus. Typ.. Inte så jobbiga saker. 
 
11. Bästa köpet?
 Känns inte som jag köpt något speciellt.. Kanske att jag betalade för att få åka till Cypern och gå den tio dagar långa utbildningen, men de pengarna fick jag ju tillbaka så det var ju i sig inte ett köp.. 
 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
 - Definitivt resor. 
 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad i år?
 - Alla underbara nya vänner jag fått. Vilka fantastiska månader de gav mig!
 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
 - En del av mitt hjärta - Tomas Ledin!!! Te he echado de menos - Pablo Alborán!!!!
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 - Absolut gladare.. Men mina dippar var riktiga jävla djupa när de väl uppstod!
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 - Tränat? Kan man säga det? Ja, jo.. Önskar att jag inte fläskat till mig så
 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 - Tänkt kanske? Jag ska alltid överanalysera och rationalisera allt tills det enda som finns kvar är ett negativt tänk, ungefär. 
 
18. Hur tillbringade du julen?
 - Med familjen och Mormor och Morfar här hemma.
 
19. Blev du kär i år?
 - Niet..
 
20. Favoritprogram på TV?
 - Så mycket bättre och Vem vet mest?. Har knappt sett tv.
 
21. Bästa boken du läste i år?
 - The 44 child. Jag säger det bara, LÄS DEN!
 
22. Största musikaliska upptäckten?
 - ?? Vad är det är för fråga??
 
23. Årets bästa film?
 - Har helt ärligt inte sett en enda ny film och då vet jag inte vad jag ska svara.. Måste se the dark knight rises, den kanske är bra?
 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
 - Jag fick inte speciellt många presenter eftersom jag inte bodde hemma.. Men min familj kom och hälsade på mig bara några dagar innan jag fyllde år och det var den bästa presenten.
 
25. Något du önskade dig men inte fick?
 - Jag har slutat önska mig saker, så nej. 
 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag jobbade.. Höll i ett välkomstmöte på Viva Blue hotell på Mallorca och sen så åt vi nog middag ute på Bodega des Port, om jag inte minns helknasigt. 
 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 - Nej, jag tror inte det. Eller det hade kanske varit helt magiskt att jag nu egentligen satt i Thailand och skrev det här men det gör jag ju inte så då vet jag ju inte hur det skulle kunna kännas.. 
 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
 - Uniform, uniform och åter uniform. 
 
29. Vad fick dig att må bra?
 - Solen, vännerna och alla äventyr. 
 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
 - Richard Madden
 
31. Vem saknade du?
- Min familj så enormt mycket!
 
32. De bästa nya människorna du träffade?
- Julia, Sandra, Gitte, Anna, Fie och Johanna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0