There's a devil on your back, so shake him off

Jag kom på att jag aldrig skrev vad det var för en hemlighet jag hade, det där "köpet" ni vet? Det var i alla fall en lägenhet. Inte en köpes utan en hyres. Så jag flyttar in den 3:e feb. Vilket är nästa söndag. Helt galet. 
-
Det är en andrahandslägenhet, möblerad. Känns riktigt bra faktiskt. Känner han jag hyr den av mycket bra så jag behöver inte oroa mig för att inte våga göra om den till min. Jag får sätta upp tavlor som jag vill, hyllor som jag vill, möblera om som jag vill, ställa undan möbler som jag vill osv. Det kommer nog bli som min helt egna lägenhet tillslut. Sen slipper jag ju köpa en massa möbler också. Hur lyxigt är inte det då? Niiice. 
-
Är väldigt nervös dock.. Blir verkligen en helt annan sak att flytta nu än det var att flytta utomlands. Det var inte lika verkligt som det här. Eftersom jag nu kommer bli extremt ensam så tycker jag inte att ni ska banga för att höra av er så vi kan ses! Ni är välkomna hem till mig anytime.
 

Kommentarer
Postat av: Muminmamman

Åh så roligt för dig. Förlåt för att jag varit så dålig på att läsa din blogg. Men du har ju inte varit så flitig hmm ogillas. Saknar dina betraktelser av omvärlden. Hur länge får du hyra och börjar du komma i ordning med plugg och annat?

2013-02-07 @ 09:17:41
Postat av: Muminmamman

Grattis på namnsdagen ....

2013-02-09 @ 16:43:32
Postat av: Muminmamman

Är jag en stalker ?????hallå är det bara jag som saknar dig???? Snälla F skärp dig hahaha....

2013-02-12 @ 07:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0