Sommaren då Fanny växte som person; del 4

Saker jag gjort som jag är stolt över och som visar att jag faktiskt gjort framsteg;
1. Haft en inflyttningsfest. Och det här kanske låter helt sjukt konstigt för vissa. Liksom, är det jobbigt att ha en fest? Det är jävligt jobbigt. Jag hade sån fruktansvärd ångest dagarna innan och på dagen D. Jag tänkte att det skulle bli otroligt jobbigt med massor av pinsamma tystnader etc. Det blev i och försig lite tyst ibland men det löste sig allt eftersom tiden gick och folk fick i sig lite alkohol. Jag tycker ändå det var en lyckad kväll. 
2. Bjöd alla som jag ville bjuda på inflyttningsfesten trots att vi kanske inte är sådär jättenära vänner. Jag är glad att många av dem kom. 
3. Jag åkte iväg på en förfest där jag bara kände en person. Det visade sig att på denna förfest var det endast killar. Och jag. Det var helt galet roligt. Har nog aldrig varit på en förfest med så trevliga människor och så bra stämning. Väldigt roligt. Det kom en tjej tillslut också. Så helt ensam var jag inte. 
.. Nu kom jag inte på något mer. Konstigt kan man tycka att allt innehöll någon form av fest och alkohol. Men whatever, man måste börja någonstans. 
-
Jag är sjuk också. Jag HATAR att va sjuk. Det är svindrygt. Jag är så fruktansvärt uttråkad. Bläää. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0