And i plan to be forgotten

Jag kollar mejlen ungefär var femte minut. 
Jag vill veta om jag klarat engelskan. 
Väntar på betyg från tre tentor. 
Vet att det är meningslöst att kolla mejlen på helgen men kan inte låta bli.
-
Såg precis en väldigt visuellt vacker film. Vet inte vad jag tyckte om den rent underhållningsmässigt. Jag fick lite ont i magen. Fast den handlade om kärlek.. Kanske slog den lite väl nära hem. Men i alla fall så gillade jag musiken helt enormt mycket. Ofta är det, det som kan avgöra en hel film för mig. Har ni sett It's kind of a funny story? Den är väldigt speciell, men ändå bra, men musiken, den, den är magisk. Gjorde hela filmen för mig. Samma sak med en scen ur Garden State.. När The Shins spelas.. Rysningar varje gång. I alla fall så spelades en kort, kort snutt från Tallest Man on Earths låt The Wild Hunt i filmen jag såg nu. Jag dog lite. Brutalt bra. 
-
Det är något jag skulle kunna jobba som. Musikläggare! Vore grymt. 
 

Kommentarer
Postat av: T

Jag tror att du klarade engelskan! Jag vet iaf ingen annan än du som är så bra. Vilken film var det?

2013-06-08 @ 23:35:42
URL: http://tovilova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0