I only want one thing

Jag var precis ute och sprang i regnet. Helt underbart löparväder! Men, jag har ju som eventuellt skrivit tidigare, problem med mina ögon. Jag har inget synfel, ser lika skarpt som en hök eller vilken fågel som nu passar in i det där ordspråket. Jag är dock otroligt känslig mot ljus och vind. Så nu när jag sprang så rann det konstant tårar ur höger öga. Väldigt irriterande. Eftersom jag varit på stan innan så hade jag såklart mascara på mig.. Ja, vi kan ju säga att en emo hade varit otroligt avundsjuk på min sminkning när jag väl kom hem. Hemskheter. Måste börja komma ihåg att tvätta bort sminket innan jag far ut och tränar. 
-
Ikväll blir det Tisdags-rex för första gången någonsin för mig. Dåligt val av tisdag kan man tycka. Men man får göra det bästa av situationen helt enkelt. Untz, untz och grejs.
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0