It's all good it's all good

Jag har haft så väldigt många inlägg på gång sen sist jag skrev.. Men så har annat kommit emellan och jag har totalt glömt bort vad jag skulle skriva. Vet dock att jag hade planerat ett inlägg om hur jobbig en dag kan bli av att man råkar ta på sig en väldigt obekväm BH... Men det slipper ni läsa om. 
-
Imorgon har jag min sista svåra tenta.. På onsdag har jag min sista tenta. Sen har jag förhoppningsvis klarat av hela Engelskakursen utan U:n, vore fett skönt. Har jag sagt att jag klarat Matten? Ifall jag inte gjort det så vet ni nu i alla fall. Klarade alla tentorna och nu hoppas jag på att komma in på ekonomilinjen.. Hatar dock att jag är i en urvalsgrupp.. Känns lite smutsigt typ! Haha
-
Oj, nu lät ju det där sjukt taskigt mot alla andra som också är i urvalsgrupper. Det är fan vanligt. Jag menar bara att jag själv tycker att jag inte borde vara i en urvalsgrupp om jag bara hade varit smartare under gymnasietiden. Jag bryr mig inte om ifall andra är i urvalsgrupper eller ej. Endast egocentriska tankar kring det här, här!
-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0