If i ever get to slumber

Men fy vad tråkigt!! Orkar inte lägga ut något recept. Ville inte vara tråkig och lägga ut ett bakrecept utan tänkte ta värsta gourmet-middags-receptet. Men då orkade jag inte leta reda på något. Jag är nämligen fruktansvärt dålig på att laga mat. Jag är inte dålig i köket, jag har bara noll inspiration. Så jag lever på mat som går snabbt att göra och som ändå är gott. Ibland får jag någon sorts överenergi och blir superduper taggad på att laga mat. Men det är sällan. Bland det värsta jag vet är att handla mat.. SKITTRÅKIGT JU.
-
Så istället för att lägga ut ett recept får ni ett helt vanligt inlägg. 
Idag på skolan så hade vi översättning och grammatik. Två lektioner som typ går hand i hand. Kan du inte grammatik så är det garanterat att du översätter fel. Mycket roligt. Jag älskar ju när man bryter ner ett språk in i minsta detalj och kollar på alla möjliga delar av en mening och ett ord. Väldigt roligt. Tror kanske jag är en av få som tycker det. Men men.. På lunchen satt vi dessutom ute och solade oss. UNDERBART. 
-
Äsch, jag är alldeles för uttråkad för att få ut något intressant på det här inlägget. Hoppas på en roligare utmaningsdag imorgon!

Kommentarer
Postat av: T

Jo det är som grundplanen.. Men nu har jag börjat få massa tankar om att jag kan plugga ett treårsprogram som inge kräver basåret och då är jag ju klar om tre år!! Fattar inte varför ett fjärde år skulle vara så mkt jobbigare..

2013-03-18 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0