If you dare come a little closer

Jag är född i juni, nästan i mitten av månaden, vilket betyder att jag är född i tvillingens stjärntecken. Så här står det på wikipedia;
"Enligt astrologin sägs Tvillingarna vara talet, intelligensens, språkens och all kommunikations tecken vilket gör dem väldigt sociala. Egenskaper: Anpasslig, tydlig, kommunikativ, nyfiken, intelligent, charmig, underhållande, vitsig, busig, äventyrlig, smart. Stark drivkraft, stort självförtroende, självinsikt, självkänsla och har många olika talanger och förmågor. När de kommer på hur de ska ta dessa förmågor och talanger i anspråk uppnår de sina mycket högt uppställda mål. De blir mycket framgångsrika och hittar så småningom rätt relation. Inspirerar och motiverar omgivningen med sin inkännande personlighet.". 
-
Måste säga att jag tycker stjärntecken är väldigt intressant. Helst när det stämmer bra in på människor. Jag tycker väl att jag passar in i mitt stjärntecken ganska okej. Många saker stämmer, som att jag är väldigt pratglad, ÄLSKAR språk och är nästan alltid social. Men det här med självförtroende och självkänsla stämmer inte. Tror knappt jag har något av det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0