Me and my eyes, me and my heart

Så dag 1, min familj. Hur mycket vet ni inte om dem redan? Allt ungefär. Men här kommer i alla fall en hyllning till de bästa människorna jag vet.
 
Jag har den bästa familjen som existerar.
 
-
Jag har en så otroligt klok, underbar och omtänksam pappa som jobbar med världens coolaste jobb och har exakt samma humor som jag. Är det någon som jag kan prata med om allt och aldrig, aldrig känna mig dömd så är det pappa. Han älskar mig i alla lägen. Han har alltid ställt upp, i vått och torrt. Han blev speaker och ordförande för vårt simsällskap trots att han aldrig haft något större intresse för sporten. Han har alltid suttit trogen och lugn och hjälpt till med läxor. Alltid med de kloka orden nära till hands. Pappa, du är bäst, jag ÄLSKAR dig!
-
Jag har den absolut snällaste, vackraste och mest kärleksfulla mamman som man kan tänka sig. Hon har alltid, alltid haft full koll på vad man har för intressen och läst på så att hon ska kunna vara med och inte "skämma" ut en. Det har varit viktigt för henne att jag och systeryster alltid trott på oss själva trots att jag vet att hon inte tror på sig själv. I hennes värld finns det inget som är viktigare än jag och min syster. Vi kommer alltid först och det får kosta vad det kosta vill. Mamma har alltid ställt upp med läxhjälp, skjuts till vänner och bara varit där när man måste gråta utan anledning. Hon kan läsa mig som en öppen bok och hon kan lösa alla problem. Alltid med kramar och pussar i överflöd. Mamma, du är bäst, jag ÄLSKAR dig!
-
Jag har universums bästaste systeryster. Hon är världens vackraste människa, utan och innan. Ett hjärta av guld och en omtänksamhet som alltid överraskar. Hon har tagit hand om mig när mamma och pappa varit borta, hon har torkat mina tårar när jag varit ledsen och hon har alltid satt mig först. Aldrig har jag varit den pinsamma lillasystern och aldrig har jag varit jobbig. Fast jag vet att jag varit det. Men aldrig i hennes ögon. Om jag fick bestämma så skulle min systeryster få exakt allt hon ville ha och mer därtill, för det finns inget som hon inte förtjänar. Min bästa vän, den jag alltid vänder mig till när jag vill prata av mig eller när jag har problem med något. Den som aldrig dömer. Bästa systeryster, du är bäst, jag ÄLSKAR dig!
-
Dom sju månaderna som jag inte var med min familj var de absolut tyngsta i mitt liv. Jag är inte hel utan dem, något saknas. Jag skulle aldrig vara den människa jag är idag utan er, Ni är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: My

Du har en fantastisk familj kan även jag intyga. En sån som man kan bli avundsjuk på ibland ;) puss!

2013-03-05 @ 19:04:34
URL: http://pusselfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0