Satte mig i baksätet

Mitt tidigaste minne... Mitt tidigaste minne... Mitt tidigaste minne... Jag vet faktiskt inte alls hur gammal jag va, men vi höll i alla fall på att bygga ut köket. Var någon period då alla på gården ville ha större kök och så kom mamma och pappa på den briljanta idén att bara förlänga köket! Så, vi rev väggar och ut kom en massa gul isoleringsgummi, eller vad det nu heter. Jag hade väl relativt nyligen sett djungelboken eller något liknande så jag tog en stor sådan där gul isoleringsgummi-bit och låtsades att jag var Baloo. Slängde den bakom ryggen och låtsades att det var ett träd som jag kliade mig på. Som han gör.. I filmen ni vet.. Efteråt ångrade jag mig SÅ mycket. För tydligen så är det något i sånt där gult isoleringsgummigrejs som gör att det börjar klia förbenat mycket. Jag tror till och med att jag grät för det kliade så mycket men jag inte kunde klia.. Misstänker att jag var cirka 5-6 år. 
-
Ett väldigt konstigt minne. Jag vet inte ens själv varför jag kom att tänka på det. Eller varför jag vid 5-6 års ålder skulle låtsas vara Baloo och av alla saker man kan göra som honom så skulle jag klia ryggen mot ett träd. I'm a freak. 
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0