This stranger that you would be

Nu har jag kommit till den utmaning som är svårast. 10 saker ni inte vet om mig. Jag har så svårt att komma ihåg vad jag tidigare skrivit om mig själv, så det kan komma en del upprepningar. Men jag ska försöka vara påhittig nu. 
-
1. Jag är väldigt bra på att jonglera.
2. Jag har noll bollkoll förutom när jag jonglerar..
3. Jag skrattar alltid åt kiss- och bajsskämt samt alla skämt som är under bältet. 
4. Jag har sjukt svårt för att vara dålig på nånting. Och nu menar jag SJUKT svårt. Jag mår psykiskt dåligt av det och skäms alltid så jag vill sjunka genom jorden. Därför har jag svårt för att prova på nya saker.
5. Den absolut värsta saken som folk kan säga om mig är att jag är tråkig. Det är värre än att jag är ful, dum eller sämst. Det tar så jävla ont. Lång historia bakom det dock!
6. Jag är sämst på artighetsfraser. Helst i telefonen. Det blir pinsamt, nästan alltid. Därav min telefonfobi. 
7. Jag är EXPERT på att överanalysera saker. 
8. Jag har noll empati för djur. Det här låter brutalt och hemskt men jag har verkligen inte det. Jag kommer alltid, alltid att "låtsas" att jag gillar att gosa med djur men verkligheten är något helt annat. Jag tänker inte gå in på det för det känns som om jag förolämpar vissa personer men snälla ta inte åt er. 
9. Så värdelös som jag kände mig de första veckorna efter jag kom hem från min utlandsvistelse har jag aldrig känt mig. Detta beror på att i princip ingen verkade förstå varför jag ville komma hem och de uttryckte det som om jag var dum i huvudet. Det tog mer än en månad innan jag kunde vara stolt över mitt beslut och verkligen känna att det var rätt.
10. Jag är väldigt klumpig. Jag brukar vara den personen som slår sönder saker första gången jag är hemma hos någon eller så spiller jag alltid något över mig själv. Gärna något som färgar av sig väldigt mycket och är svårt att få bort i tvätten och om jag nu ändå ska råka slå sönder något så varför inte den dyra vasen eller den ovanliga porslinsprydnaden? 
-
Det här var svårare än jag trodde. Jag tror att de flesta sakerna visste ni redan. Men jag gjorde mitt bästa så klaga inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0