Unknown brother

Okej, jag hoppar över gårdagens utmaning. Det var ändå bara ett ögonblick. Jag inte komma på vad spännande jag skulle kunna berätta om det.
Så istället kör vi itunes på shuffle. Kan meddela att sist jag hade igång itunes var förra året vid det här laget då jag fixade iordning min ipod inför flytten utomlands. Jag safe:ade lite ifall spotify inte skulle fungera. Tur det för det gjorde det inte heller!! 
-
Låt 1: Unknown Brother - The black keys
Helt galet bra band. Har ni inte hört dem förut har ni verkligen missat något. Rock när det är som bäst. Typ.
Låt 2: Negative Creep - Nirvana
Har aldrig hört låten förrut. Nirvana var ju ett ascoolt band men jag måste va ärlig, den här låten SUGER. 
Låt 3: Splendor - M83
Haha alltså vad är det här? M83 har ju många bra låtar, det här är inte en av dem. Fan vad tråkigt det var att shuffla på itunes. Jag har ju bara en massa skräp där. 
Låt 4: Winter is coming - Radical Face
Okej här kom något intressant. Radical Face var en av mina favoritartister förut. Sen glömdes han bort lite. Åh så underbart bra musik han gör. Det är lite av alternativ indie folk. Galet bra! En låt med honom som jag inte kan få nog av är Ghost Towns. Den är underbar. 
Låt 5: Lover to lover - Florence + the machine
Också sjukt bra bortglömt band. Var besatt av Florence + the machine förut. Dem är ju galet bra så har ni missat dem också, vilket jag tvivlar starkt på att ni har, men OM ni har, så lyssna NU! 
-
Nej nu får de va nog med musik från itunes. Ska försöka att inte missa några fler utmaningsdagar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0