You would go to Mykonos

Om jag vann 1 miljon skulle jag.. Först och främst typ hoppa runt i glädjeskutt i tio minuter. Sen skulle jag tro att det var ett skämt. Sen skulle jag bli alldeles chockad. Men så tillslut skulle jag ta mitt förnuft till fånga och helt enkelt bara dra ut på en resa. Typ jorden runt here i come. Skulle varit fett. Jag tror faktiskt att jag skulle vara galet egoistisk med mina pengar. Eventuellt dela med mig till min familj.. Men tveksamt! 1 miljon är inte överdrivet mycket känns det som. Dom kommer ju garanterat ta slut så det gäller ju att ta vara på de månader/åren man har användning för dem. 
-
Förlåt om allt börjar bli väldigt ointressant här men har fan inget att säga om de här utmaningarna.. TRÅÅÅK.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0