But I don't mind

Just nu har jag verkligen lust att vara social. Typ sitta och prata i timmar om allt och inget. Men jag orkar inte ta tag i det och typ ringa någon. Så istället sitter jag här och det liksom kryper i skinnet på mig för jag vet att jag mycket hellre hade umgåtts med någon än att bara klicka runt på internet. Det är ju förövrigt kanske det absolut tråkigaste som finns. Man hittar aldrig något roligt. Funderar starkt på att ta bort mina facebook-appar och tumblr-appen från mobilen. Då lär jag ju minska min internet-tid med kanske 70%. Sitter otroligt sällan vid datorn. Istället blippar jag runt på mobilen och stör mig på hur litet allting är. Herregud. Det absolut första jag gör när jag vaknar är att kolla instagram och facebook. Hur stört är inte det på en skala? Måste sluta. 
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0