Blah Blah

Åh nej, jag skrev inte igår kväll. Det är nästan tragiskt, jag lovade mig själv att skriva varje dag minst en gång. Men vad ska man göra ifall man jobbar från kvart över fyra till kvart över åtta och sen kommer hem vrålhungrig och måste laga mat och sen vill ens pappa att man ska fixa sin mobil med pengar och allt, och jag MÅSTE sitta med. Vem bryr sig liksom, jag är verkligen den minst mobilberoende personen tror jag. Jag har inte använt min mobil på snart en månad och det är hur skönt som helst.

Igår hade jag simskola och barnen drog som vanligt några riktigt sköna kommentarer. Exempel:

"..och förresten jag har fiskar"  Ehm, okej. Mitt i uppvärmningen när vi håller på att förklara hur man gör grodhopp.

"..ah, och det visste jag"  Omöjligt eftersom jag inte berättat innan att jag hade firat min farbrors 50-årsdag i lördags. (Han trodde han var synsk)

Äsch, jag kommer inte på några fler från igår, det var fler roliga i Söndags.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Petra

hihihi buuuus!

2008-02-19 @ 08:35:25
URL: http://shockwaves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0