Random

Jag tycker jag hittade en passande titel till mitt inlägg, för den här dagen har verkligen varit random.
Först jätte tråkigt på skolan, ända tills vi ska ha redovisningar och de är, för första gången, riktigt intressanta att lyssna på, + att jag själv hade redovisning, och det gick väldigt mycket bättre än vad jag trodde. Sen efter skolan blev det mindre skojj igen, i typ 20min då jag förgäves grävde efter min tjugolapp i mina fickor utan resultat, så jag var tvungen att gå från busshållplatsen till mamma för att tigga pengar, precis när bussen kom dessutom. Men sen blev jag jätte glad igen då jag märker att Sannorna kommer gående, wiiiie. Det var jätte roligt att träffa dem igen, äntligen säger jag. Det var länge sen sist. Om jag ska vara precis så är den sen jullovet sist, inte bra där. Men vi bestämde att vi skulle hitta på något så snart som möjligt, det ser jag framemot. I alla fall så går jag till Mamma, får pengar och går till nästa buss.

Väl hemma sätter jag mig framför Tv:n som vanligt. Vilket liv alltså, inte nyttigt direkt. Helst inte den här veckan när jag bara dansat en gång, inte bra. Förresten, har jag berättat att modern är en av de farligaste danserna, man får skrapsår och blåmärken över allt. Sen efter att jag tittat på tv försöker jag vara lite mer aktiv så jag städar, gud vad duktig jag var, tog ca 2 minuter. Ja, jag har också lagt pussel idag, och lagt ut ett nytt kapitel på min fanfic.

VILKET LIV, jag borde skaffa mig en aktiv hobby, typ, laga mat, städa, sy kläder eller gud vet vad, bara något annat än dator och tv. Jag skulle ju faktiskt vilja vara bra på att sy, men hittills har det inte gått så bra, inga fina resultat om jag säger så.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Rowena :)

Haha, har du också haft det jobbigt med bussarna idag! :P haha NAJS att du har gjort pusslet klart :D haha måste se den! :)

2008-02-22 @ 00:23:02
URL: http://dansrowena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0