A beautiful mess

Jag sommarjobbar hos pappa nu, det är verkligen roligt att jobba med skor men det är också bland det jobbigaste att gå och bära kartonger fulla med stövlar och tjocka uggs och sneakers och flipflops och kängor och klackar osv. Alltså, det jag gjort är att packa upp ALLA uggskor och ställt upp dom i olika rum. Det blev totalt fyra fulla rum och ett halvfullt. Detta har tagit cirka 10 timmar. Men det är inte klart, nej nej. Jag ska ju såklart inventera skorna och sen packa TILLBAKA alla skorna i kartongerna. Fast den här gången kommer alla skor som är av samma modell ligga tillsammans. Vilket det inte har varit förrut, visst de flesta kartonger var ju samma sko i, men det betydde inte att de var par, det kunde vara bara vänster skor och eller bara höger skor, så man var tvungen att leta upp den andra kartongen där den andra delen var. Det var över 40 kartonger fulla med skor. Det låter som om jag klagar, men det gör jag faktiskt inte. Det har varit jätte roligt hittills, men man vet ju aldrig vad som väntar...

Jag drar till sthlm imorgon, JÄTTE tidigt på morgonen. Men vem bryr sig, jag ska ju till sthlm. Där är det jätte bra väder, inte för att man ska klaga här, men jag tycker om när det är varmt, extra varmt!
Så det blir nog inte mycket bloggande på fem dagar, kanske jag kikar in nån dag och uppdaterar...

xoxo


Kommentarer
Postat av: My

åhhhhhhhh, TVÅ (?!?!) sommarjobb!!!!!! jag orkar inte vad avundsjuk jag är :P

2008-07-15 @ 21:55:03
URL: http://mycreative.blogg.se/
Postat av: vicky

har du tt till sommar jobb?! ha det så bra i Stockholm!!! vad ska du göra där? :)

2008-07-18 @ 17:20:33
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0