Glad

Tyler Hilton <3

Jag börjar jobba imorgon, jag tror jag skulle kunna ta vilket annat jobb som helst, eller okej jag skulle aldrig jobba på ålderdomshem, men allt annat. Ååååh vad jag ljuger för mig själv, det ska bli ganska roligt faktiskt, och jag hatar verkligen inte att jobba som simskolelärare, det är typ ett ganska bra jobb, jag får lära barn något som är LIVSVIKTIGT, de ni!!! och, jag är jävligt bra på det !!!!

Nej, jag måste typ sova snart ifall jag ska kunna komma upp imorn kl 7, blää

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja... ditt jobb känns ju nödvändigt. Jag har suttit vid samma vägg hela dagen ifrån kl 7 till 16!! Och rensat bort en massa ogräs... Helt själv, och jag fick ont i örat av ipoden så det blev ingen musik heller :/ :P

2008-06-16 @ 19:03:26
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: vicky

Lycka till med de små barnen! Jag tycker också ditt jobb verkar bra förutom toabesöken.

2008-06-16 @ 19:39:34
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0