No more cloudy days

Pleeease let it be like that

Ja, så har våra fina vänner ifrån sthlm tagit sig hit för att fira midsommar med oss.. Trevligt, då har jag i alla fall något att göra på dagarna. Idag t.ex. lekte vi med barbiedockor och såg på film. De är 6 och 10 år, så klaga inte. Plus att det var värsta flashbacks ifrån min fina barndom, NAAW, jag kom fram till att jag typ hade en miljon barbiesar när jag var liten, jag var BORTSKÄMD UNGE, haha, men inte nu längre, nej nu får man klara sig själv! (eller inte) fast jag är inte bortskämd!

Jag har sett tre filmer den senaste tiden som jag inte recenserat, men de kommer i värsta långa inlägget, lär det ju bli, + att det kan bli en till.
Hairspray, om jag inte redan recenserat den?
Guldkompassen
Flood
Eurotrip

GLAD MIDSOMMAR

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0