And I dont know

Hemma från Ammarnäs. Nu blire längre och bättre blogginlägg, hoppas jag iaf.

Jag måste hitta min egna "nisch" på bloggen. Jag har spenderat nästan hela helgen på att försöka lista ut vad jag är bra på, eller snarare vad jag kan snacka mycket om.

Mode: Nej, för det snackar ju varenda en om.
Smink: Nej, för jag använder knappt smink.
Politik: Öhh, vad är det?? HAHA nej jag skojja, men jag är verkligen inte intresserad.
Träning: Skulle kunna funka, men det är tråkigt och känns så himla fel att sitta å skriva om typ "Om du har hull på magen, gör massa sit-ups med en pilatesboll så ska du se att det försvinner" nej, inte jag.
Film: Joo, det skulle va skojj. Typ recensera en massa filmer å klaga på alla skådisar. Det skulle jag kunna göra.
Musik: Jag är mest taggad på att snacka en hel massa om musik. Skriva om konserter och vad jag lyssnar på och sånt. Men hur ofta går jag på en konsert? Inte så ofta att jag kan skriva om en ny konsert varje dag.

Jag skulle kunna blanda film, musik och mitt liv i allmänhet. Fast det är nog ganska många som gör det också, men det sägs ju att det skapas 1.4 bloggar per sekund, så det är jäkligt svårt att bli "känd" .
Asså fatta vad coolt, vara känd för sin blogg, den drömmen finns.
Så från och med nu ska jag försöka prata mer om allt som har med musik att göra och film.

HAHAHA, nej vad fel det kändes att skriva nu på en gång om en film. Försökte börja men det kändes konstgjort.

Okej, kan mina fina trogna läsare säga iaf det skulle va skojj å läsa om filmer å musik???
Pleease, need your help now.

xoxo


Kommentarer
Postat av: my talar ut!

hihi, vad du är rolig! lycka till meeeed nischen ;) jag fortsätter på mitt tema: ångest! hahahahahhahahahaha!

2008-03-24 @ 12:03:27
Postat av: Petra

Lätt att du ska skriva om musik!

2008-03-25 @ 14:58:59
URL: http://shockwaves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0