The wildfire (if it was true)

Jag har fått några få kommentarer om att jag borde fortsätta skriva om musik och film, så jag kör på med det.

Imorse satte jag som vanligt på top 10 @ 10 (måste börja skaffa en förkortning på det, tar aslång tid att skriva, nått förslag??) och jag hade otur, usch och blää. Det var tidernas bästa dansmusik, eller inte säger jag bara. Snarare tidernas sämsta dansmusik. Det var tecno hela tiden. Jag HATAR tecno. Usch, jag blev typ på dåligt humör, hur kan man gilla tecno egentligen?? Någon som läser det här och gillar tecno får gärna kommentera och förklara för mig vad det är som är bra?? Att det inte är någon text utan att man vara upprepar en mening hela tiden?? BLäää

Jag gjorde i alla fall våfflor samtidigt som jag försökte lyssna utan att få psykbryt, för er som inte vet det så är det våffeldagen idag. Mumma med det till frukost.

Efter frukosten drog jag ner på stan, lyssnade på Chris Brown på bussen, har bara hans första CD som heter Chris Brown, eller jag har två låtar från nyaste cdn också, men usch vad tråkig första är. Han har typ 3 snabba låtar sen är resten värsta balladerna. Det var sjukt drygt att lyssna på den. Asså, visst de var bra låtar, men snälla, en hel cd med bara ballader. Jag gillar Chris Brown i allmänhet, fast han har några svaga punkter..
- Han har MÅNGA ballader på sin cd.
- Han har 18-års gräns på sin konsert.
Hehe, okej jag kom bara på två, men jag HATAR att han har 18-års gräns på sin konsert, vem har de? Det är typ det mest korkade.  Jag som ville fara på den, älskar hans danser, och hans två små killar som alltid är med honom. Dom är typ de sötaste.

Satt på fikabuffé idag i 2h 30min. Det var väl typ exakt lika länge som förra gången. Hihi, men det är värt att sitta där länge. Annars blire jue ovärt. Man måste käka mkt. HAHA, my höll på å kräkas för hon åt så himla mycket. Vi hade tänkt tävla mot några killar som också var där, men jag gav upp när jag såg deras tallrikar, det gjorde inte My. Helt seriöst tror jag hon vann.

"And we're having fun in the daytime
We'll chase the stars in the nighttime
And we'll take the sun in the morning
We just don't care if they see us fall
If it was true"

xoxo


Kommentarer
Postat av: tovs

"men jag gav upp när jag såg deras tallrikar, det gjorde inte My"
haha! xD

2008-03-25 @ 18:22:57
URL: http://tov.blogg.se
Postat av: My

HAHAH! förresten Fanny! snälla säg att du är på att gå på standup showen med björn gustafsson, özz nüjen, soran och någon mer i ume. Den är i oktober! jag är astaggad :D

2008-03-25 @ 23:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0