I thought...

Jag tänkte...
Att jag skulle skriva lite i bloggen min. Kanske lite om dagen!!

Jo så här var det att jag vaknade typ klockan kvart i sju, dödstrött. Sen klev jag upp och gjorde allt man brukar göra på morgonen, ni vet, borsta tänderna, äta frukost, klä på sig, sminka sig, ha ångest över håret osv osv ovs. Kan fortsätta i en oändlighet men det ska jag inte. Sen drog jag till skolan, inte alls taggad på himla Företag-för-en-dag skitet vi skulle göra. Jag tror ingen i min grupp var det. Men i alla fall, duktiga som vi är dyker vi alla upp där och skriver vår fina blankett. Drar till posten och blir hur chockade som helst för att 13st, 13st, nappade på våran affärsidé, AWESOMENESS!!! Sen drog vi också till 4ward där de köpte 7st, men det visste  vi redan att de skulle göra.. YEAY! 20 påskägg, den du!
Totalt tjänade vi ihop 129kr var, hur bra som helst. 29kr över vårat mål. Hihi, vi hade inte så högt mål!

När jag kom hem efter skolan idag så mådde jag seriöst pyton, fyfan vad jag frös och var trött och allt jobbigt skit. Så jag pluggade typ i 10min sen la jag mig för att sova. Somnade tills mamma åh pappa kom hem och så försökte jag hålla mig vaken fram till maten. Så åt jag och nu mår jag typ asbra. Hur weird som helst. Hehe

Nej, måste plugga religion nuu, är STRESSAAAAAD!!


Shibby

Kommentarer
Postat av: my

asså du och ditt "förlåt" när det absolut inte passar. Haha, som om jag bryr mig xD Men jag vet.. alla såg ganska plastiga ut och så.. men det blir nog decoupage!! (som döljer plastigheten) För jag kanske har fått tag på en gammal :D har ej råd med hamburgaren!

2009-04-08 @ 21:20:25
Postat av: my

Hahha eh vadå märkt? Det är inte som att du har gömt det eller säger det diskret på något sätt. Om du säger det börjar du ju alltid med "Assååå förlåt, men" hahahahhah det är som om du ber om ursäkt för att du har en åsikt. Helt random xD Men du! Jag förlåter dig!!!

2009-04-09 @ 10:34:06
Postat av: Anonym

Haha, sorry att jag inte har skrivit tbx, hihi. hmm vad ska jag skriva då.. ja jaa jaaa justeww! Jag har shoppat idaaaag :D jag har shoppat JÄTTE MYCKET IDAG!=) _ (okej fattar inte hur man gör sånna gubbar emogubbar)=)

2009-04-09 @ 17:44:43
Postat av: jajamen rowena är detTT"YTT! :D

Oj,, nyu blir det mkt att skriva för mig för jag glömde att skriva namn på förstaa1 :D:D:D hahhaa

2009-04-09 @ 17:45:55
URL: http://roweenas.blogg,se
Postat av: Rowena

Määh, mina emogubbar kom inte fram! :'( X( BUHUU

2009-04-09 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0