Tuesday's gone

Idag ska jag spendera dagen på en buss upp till Hemavan. Kul? Tveksamt alltså.
Men senaste gången jag satt på en buss hela dagen med V så hade vi ganska roligt. Sen finns det alltid musik jue. Aja, det är enda chansen att ta sig dit, så what to do!

Shit, jag har typ inget att skriva förrutom att jag håller på att typ bryta ihop totalt. Jag är alldeles för hemmakär för att vara borta såhär mycket, vilket är galet jobbigt. Jag vill inte känna mig bunden till hemmet, vilket jag gör nu. Jag måste få bort den känslan, det är ju roligt att vara hemifrån. LR?? GAH

Jag bjuder på en Ammarnäs bild iaf..



Shibby

Kommentarer
Postat av: my

seriöst.. finns fan inte mycket fulare än "lr" :P

2009-04-15 @ 16:38:59
Postat av: my

snart kommer du hem din jeevel.. då ska vi till tyskland :D :D yaaay!

2009-04-18 @ 09:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0