Sealegs

Första musiklektionen idag och det enda vi gjorde var att säga våra namn och sen gå. Det var extremt ovärt. Hade ju kunnat få sovmorgon, vilket jag gärna velat ha för att jag sov dåligt. Eller jag somnade aldrig, eller vad det nu var. Något åt det hållet, kort sagt, en dålig natt.

Ikväll har jag min första danslektion utanför skolan, det ska bli roligt, tror jag. Hoppas jag. Det blir jazz i år, egentligen ville jag dansa modern också men det var samma dag och jag vill inte dansa hela min lediga eftermiddag och så brukar måndagar vara mina dåliga dagar och då om jag ska dansa och vara på dåligt humör kommer det sluta illa. Hoppas dom flyttar modernlektionerna till nästa termin så jag får dansa flera danser. Men, nu taggar jag Jazz.



Shibby

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh tråkit att det inte var någon riktig musik... Du skulle ha gått på midgård! ... Musik! :)

2009-08-31 @ 22:09:17
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0